inspirasiwawazulkefli: KUCING GIGIT AKU :D

Páginas

7
Komen

KUCING GIGIT AKU :D



KEMBALI MENG 'UPDATE' :D

ni aku nak ceghita pasal kucing. aumm EH?*meoww meoww okeyy ;)



POLKA LURVE DOTS NAMA FB AKU. AIK? PAHAL KUCING NOMEYY NIY TAU? HAHAHA ! PAKWE AKU KUCING NI. KITE TAKDE PAKWE LAIN DAH :D


 actually, aku suka giloss dengan kucing, then pak cik sedra aku ni ade kucing. gebu gebu, kurus kurus. hewhew. tapi pak cik sedara aku yang lagi sorang ni( kenal ke pun kome kome ni? HAHA) Dia dah jual kucing parsinyaa. oooo, kenapa jual kepada orang lain dongg ahh ! aku mau laa :( hm, so, walaupun aku ni suka kepada si comeyy meow meow niy, aku still takut dengan KUCINGG! takut wehh, memang tak boleh nak dekat. menurut ceghita bapakku, aku dulu kene gigit dengan kucing sebab dulu aku buas sangat. duk pegi cekik kucing tu lah kot. haha. time tu aku stay kat terengganu okengg. i'm miss terengganu okengg :D huahua. so. aku teringat, cikgu BAHASA MELAYU AKU- ENCIK MAZLAN cakap, kalau nak pilih suami atau isteri, tanya dia pasal kucing sama ada minat atau tak? haha, sebab sesiapa yang suka kucing ni orang yang penyayang,sabar, comey*EH* tambah jee, heee :D so, Lepas ni, sesiapa jejaka diluar sana yang suka kucing, meh sini meh. aku pun suka kucing, cuma takut nak pegang jee :P ewahh, tergedik gedik pulak noo . hm. aku rasa tu je lah nak cerita. hewhew . so sesiapa yang terusik oleh kucing di kedai kedai makan tu, jangan lah duk sepak sepak, kesian dia. nanti die sepak korang semula kanggg, naya jaa :)

see you next time okenggg :D

COMEY KAN KAN? AWW KALAU AKU DAPAT, AKU PELUK PELUK KUCING NI (sumber group facebook)



NAMA KUCING NI PRINCESS OO. OMEYY GILOSS, GRRR *GERAM GERRAMM*




OKENGG, NI LAWAK. ADE KE KUCING MINUM AIR ANGGUR? SENGALL :p



P/S : AKU DAH ADE TWITTER TAU ! TEKAN KAT INTRO TUH :)


BY : WAWA POLKA LURVE DOTS

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

7 merepek kerepek:

Pakcik Kantin said...

hahaha.fobia kucen rupenyee

wawa zulkefli said...

kucen master :) hahhaha, fobia gileeee gilee, tp still boleh pegang n main la, nak nak yg gebu gebu :P

Unknown said...

heheheheh...meow..meow... peace...

Umi Azureen said...

Jemput singgah dan sudi join http://penchentalily.blogspot.com/2012/08/1st-give-away-by-cik-lily.html

Unknown said...

comei nye kucen tue...suka2

✿INA AINAA✿ said...

ena pun suka sgt kucing.. memang tak boleh tgok kucing yg omey2, rasa nk peluk kuat2.. eeee geaaaaaaaaaammmmmnyaaaaaaaaaaaa..... ena pun ada peristiwa msa baby dlu, kena cakar dengan kucing.. msih ada parut kt mulut ena, cume skrg tak berapa nk nmpk la... hehehe but im not fobia.. hehehe

wawa zulkefli said...

hahaha, memangg, tapi wawa takut aa. nmpk omeyy, tp jgn harap nak bela. hahhaa

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel