inspirasiwawazulkefli: tahukah anda ? anda kene tahu... &^%$#!

Páginas

0
Komen

tahukah anda ? anda kene tahu... &^%$#!






benda ni aku duk save dalam draf supaya ia terperam dan akan lebih best dibaca. k, fail intro aku. sebab aku sesaja je nak tulis niy, disebabkan aku takde story deboum nak bace korang skodengs ~ 
hewhew<<---- cara gelak baru .

# facebook polka lurve dots saya sudah dideactivekan [di deactive?semakin bagus BM kau wawa !] tapi bukak jugak kalau bosan gile ba..

# aku bajet suke study kalau depan cikgu dan bila cikgu blah, aku tido . [kahkah] [naknak waktu pengajian AM paper dua dan pengajian perniagaan. 

# tadi 12/06/12 - ade sesi photoshoot with our clubbing(oh! not that club, this legal club like BAHASA INGGERIS tu laa.) muka aku rasanye dalam majalah SEMARAK tu ade belambak kod? senyum sume sama, kahkah.

# twitter saya sudah tak bole dibukak dan oh! demn! ramai sudaa follower saya. baru nak UP haa. kahkah! ayat macam batak twitterfamouss kau !

# page saya bole lihat pada post bertajuk'♥ ♥my sweeties, my lovely, my rockies, mine,mine pindah :(' tu lah, tekan older post. tekan tau .

# kenapa kene promote page? ntahla, aku pun taktau . [ kene mengena ke?]

# saya anak ke 2 dan sangat taklah manja sangatt. :)

# STPM lagi beberapa bulan, tapi hapah aku taktau nak buat bahagian D paper pengajian am 2 [samdol ler -.-]

# saya suka join GA ,tapi kekadang malass pulak. hmm, hmmm. =='

# bila nak bukak FB? ah ! syaiton ni suka hasut aku kan. ah. aku nak belajar lah !

# saya suka senyum dekat semua oranggg  ;P

# taksuka kalau blogger tak buat CBOX!!! susa tau nak exchange link . tapi, takpe, aku still follow jugek !

# taksuka taksuka kalau orang mintak number kawan aku kat FB chat. mintak sendiri, gentle lah sikit .

# tak suka jalan cerita drama melayu yang ntah pape. fedup! iklan kat tb pun !

# aku taksuka orang tegor pasal pakaian aku, hak ala. ok la aku pakai tudung lg dr pegang tangan bukan muhrim! [ k, tak perli sesape pun ok? =.=
# saya suka sangat korea. tapi aku tahu, negara luar suka sangat kutuk negara kita kan? come on lah . we are friends ! kahkah

# rasanya aku malas dah nak tulis.

# oh ya ! cbox baru aku kat archieve tuu, p tekan tekan naa. :)

# amat sayang akan rakanrakan .walaupunnnn~~~~~~ ! haha

# suka meniru dalam exem, teruk kan ? .





sekian , 
dari budakomeyy yang perasan :) peace.



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel