inspirasiwawazulkefli: ♥ ♥my sweeties, my lovely, my rockies, mine,mine pindah :(

Páginas

4
Komen

♥ ♥my sweeties, my lovely, my rockies, mine,mine pindah :(




shushhuuh* fuhfuh! ape aku buat? tak lah, aku nampak habukhabuk kat blog aku niy haa. ( padahal kat laptop ) btw, sory agak lame diamdiam tak berisi niy haa. guwa bisyy. baru habes exeng beberapa minggu yang lepass doe. memang soalan buat aku nak tido lah kata kau kan ..
|
|
|
|
|
|
kejadah aku buat nih?
|
|
||
|
|
bongok, buat lagik !
\\\\\\\\\\

page wawa  ♥ do likes, do comment, do follow everyday ♥ muhehehe**

HAHa, Tetibe promote page pulekss, :D *kau ade?

********************************************************************************


okey, hariniy aku agak sedeh. kenapa? diharap mata anda beralih pada title omeyy di atas naa. ♥ k, knpe??

 
????. mai pindah. sebab ayah mai dah pencen. die kawan baik saya. fatin pun dah pindah, sekarang, die pulakk ! the rabbitsh**t*

sape mai tu? tetibe jee? aku kenal ke pun? bajet sweet sangat lah ?
 ''whoii ! puihhh ~ p lantak lah nak sweet, aku tengah sedeh niy. nak tengok tak pic omeyy sesweet, sweat, boom ,bumbum kami? hambekk, semua adeee. 

** lokasi penggambaran shoothancuss kami : tepi sungai Bidor yang agak shantek dah sekarang !amboi ! nak kene saman mulut aku niy ! pftft!



** hambekk, setelah sekian lamaaa aa muncung aku tak keluar, hambekk dan hambekk **

MAISURI AJMI.*tudung polka dots hitam yang omeyy omeyy*

* aku duk sini dah dekat 4 tahun when i in form 4 okeyy, so, sudah berapa tahun kami berkawan?. ^^emm .emm. emm. tetttt! masa ade lagik, *jawab2* haha

* die rock

*die omey 

* dah ade lesen kereta .^^selalu gak lah amek kesempatan, haha

*ade lesen motor. ^^die dulu amek ,then aku. HAHA, dah sahngapie nak pakai motor an,an.

*kurus+pendek. ^^ soryy okey, aku tinggi sikitla pada mai mai omey

*alamat sekarang? beruas,perak.

*die ade kakak 1, abang 1. die last .^^ manjeemanjeemanjeee ^^

* taktau lah die nak keje ke, nak belajar ke. tapi infomasi yang terbaru, die nak kawen. die cakap, Lee Gkwang nak masuk meminangg  .^^ mai, kau tguu! kau tgu! sampai haty naaa ~~ 

* die garang .^ bajet aku takut lah sekarang? harharhar ~ <<-----apekah haR??

*saya rindu die

*selalu merindui die ^^k, tipu sudaasudaa.

*hmm, nak tulis hape lagik? ade cadangan? tettt~ ditutup !


************koleksi photoshoot dari majalah wawawawawa***********

* si fatin(dengan baju oren) sajesaje kontrol sebab nak tangkap gamba baiksuperb punya haa. haha

* ekin dengan mai, kesian gila aku tengok ekin .haha

* aku? kesian lagik aku takde sapee nak dihangkatt ! karang if korang angkat aku, tak 5 patah, soploh yang patah pinganggkering korang tuh !

*k, aku jeles !nak jugokkkk!!!!


* kami omeymiawmiaw sesangat ken ken ken ??



*tuu dengan kak tisya (tudunghitamtakdecorak) haha !



*omey ken kenkawan aku? *harap takde sape sentapnyetapwatlekwatlekcooll *

*sape berani usik kami? sentuh secebis? nak kene hentak?dah sentap pulakk .. ^^amboy? cantek naa prangai kau?-HAHA- ayat mintak kaki+penampar jee .- -.-

*******soryy, tak reti nak buat tumbuseran tuu haa, halaa, besarkan picx niy ha********


p/s : aku tertanye-2 , sudah cukup panjang kah entry/post/walltowall/twitttwitt/chatchat/ pada kali ini?*melampau kamu niy* 

p/s : semoga mai aman disana, kalau hang duk lupa kat aku semua, aku kaki kan hang. tak payah duk bermadahhelahsweet dengan aku, k?k?k? takut? ** aku takut dgn mai padAHalnye !*

p/s : nak kene tampar ke duk ber p/s : .p/s ,manjangg, the rabbit ! so what?

p/s : *lastlast. , aku sayang mai and the GanG'omeyy niy ! jangan lupa aku naa . :D     ♥muahhhhhhhhhh!




**hambek sekali LARGE aku pilih, kalau tak nampak jugak, memang mintak kaki. *k, ganass* 18xxx :D

me, i,mine, moreee sweet :
wawa najwa polka lurve dots ( ahboi? promote? yelahh, kene promote. awok tak HOT ! sentap? boooo ~ )

** sudah bace , diminta sebarkan kepada orangorang kampung 22 belah naa****




















 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 merepek kerepek:

Unknown said...

akhirnya! setelah sekian lama.. berupdate jgak blog dia ni..hahaha.. amboi.. berjimba sakan nampak??hehehe

wawa zulkefli said...

ahmboii ahbangg bonii ~ okey lahh jimba dr weng sana weng sini kann. harharharhar

bicara mak dara said...

semua pon comeii comeiiii belakaaaa

wawa zulkefli said...

HEEEE . terima kasihhh kak Ardza Irdawati Vs mak dara :))))

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel