inspirasiwawazulkefli: tolongg ! tolonggg!

Páginas

3
Komen

tolongg ! tolonggg!



kejadah lah aku duk terjerit sana sini memalam buta niy? anak dara ape lah niy niy!!! haha .marah diri sendiri^^_ aiyakk!! actually ,aku nak tanya soklan exam kat hampa hampa sekalian nih ! so ,aku harap korang dah study lerrr!terus kan pembacaan soalan niy ,sebab kita kena faham soklan dulu kan? ok . tolong jawab di ruangan CBOX atau COMMENT !!! boleh ya? boleh ya? 
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
aku gile ke hape niy? penat lak rasenya duk wat menatang tuu tadi .nyesal ponggs ado!! haha .(kasar sikit bahasa malam niy ..nak rawk rawk !
  1.  boleh tak kasik tau aku link link tutorial pasal blogskin yang ajar cara nak letak button share ?
  2. aku nak tutorial pasal letak lagu. tuto paling simple and mudah aku paham .
  3. tuto pasal tips-2 nak jadi pelajar best student this year ! k. tipu je niy walaupun ,nak jugak kan?
  4. tuto nak kurangkan berat badan aku .
  5. tuto pasal blogskin yang boleh letak widget yang kiut tuu ? ade tak? macam button like page aku, button like like like dan like :P  k-tipu :)
  6. dah habessss ............................................................................

 kbai !kalau ade tentang info-info niy ,korang tak payah nak segan segan sangat lah kan? aku hempukk dgn pembaris plastik baru tau ! hahahaha ! 

:::sekian :::






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 merepek kerepek:

Unknown said...

try terjah tutorialblog.blogspot.com

Unknown said...

silap. tutorialuntukblog.blogspot.com

wawa zulkefli said...

oh .k . k. k

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel