inspirasiwawazulkefli: "Segmen:AKU ADA BLOG " bersama 'CIK ROSS"

Páginas

1
Komen

"Segmen:AKU ADA BLOG " bersama 'CIK ROSS"







okeh .ini 1st time aku nak join mane mane kontest or pape lah di blog .bukan ape aku busy sikit lah .so, now ,dari aku p menyebuk blogwalking kat blog orang ,baik aku join haa :) :)

tapi ada beberapa syarat dikenakan ? haa.. takut tak takut tak??



Suka join segmen??

Nak join segmen yang saya buat ni??Kalau nak join....meh baca apa yang perlu korang buat!

Syarat2 segmen senang je weeeiii...

1. Tiada paksaan untuk jadi follower blog saya.

2. Copy paste banner di bawah ni..








dalam segmen tuu dia suruh copy dan paste kat entry baru anda tentang segmen ni tau .nah amek lah .saya ikhlass :) ecehh ..cik ross ni bagi anda mengopyy nih .dalam pada masa yang sama . terdapat beberapa soklan untuk exam percubaan sebelum menjoin nih.  jeng jeng jeng ~~~

a. Nama samaran korang sebagai blogger.
~~~wawa najwa atau wawa .senang kan?? huhu

b. Nama blog korang.
~~~wawa najwa imnida- candy blossom

c. Url blog korang.~~~http://blognajwazulkefli.blogspot.com/  -moh ramai-2 follow ?

d. Usia blog korang. 
i think baru beberapa bulan .sebernanya sebelum nih dah ade blog lain ,tapi tak boleh bukak lah :(


mengikut kiraan saya ,anda perlu join sebelum ? :::

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 13hb.Mac.2012 jam 11.60 malam.

sekian dari saya ::::

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 merepek kerepek:

Pka Rahim said...

hi singgah dari segmen yg sama.
jemput melawat blog pka :)

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

terima kasih.

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel