inspirasiwawazulkefli: nothing to say just ♥ them so much ♥♥

Páginas

0
Komen

nothing to say just ♥ them so much ♥♥



heyy ~ dah lame rasenya tak meng-update :) disebabkan bLog ini ader masalah sikit ,so aku terpakse lah stOp menaip ,kalau type poWn postnya just tinggal title jep :)

ok,just nak letak picture terbaru aku dgn classmate aku yang gilergiler :)

aku tuh tak habes2 ber-peace !dak laki tu ketua kelas 6AB .hanya dia sorang teruna di kelas kami .semuanya 15 orang pelajar ~

niy lah bebudak yang gila ber-webcam ~haha

hihi niy geng-2 yang tak jadi pengawas

yang budak du depan tuh ,yang tunduk tu ,haa~ dia lah yang start suruh ber-webcam .habess semua semangat nak tgkap gambar ~~

haa ! gila tak kawan aku ?

haha .ketua geng yang ber-cekak pinggang uh !




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel