inspirasiwawazulkefli: merapu ,meraban sebentar ~~

Páginas

0
Komen

merapu ,meraban sebentar ~~





comeyy tak saya? saya memang chubby. tapi kiut gak :)))

apekeh aku menaip nih?
aactually aku busy ,tapi nak menaip gak ,sebab aku tengah buhsan ! eh ..bosan lah ,macam bebudak taip kan?kan? minggu niy demam exengg ! 5/3 aku nak exengg:) OTI-1 loh ! walaupun aku baru baru exem 1st,tapi aku takut, if gagal, takley nak unlinee :P haha! mengelat ya aku niy :)

ok ,aku sekarang tak taw nak tulis hape lagi ,aku pon sebenanya nak taip pasal ribut meteor tuh ,alaa ..yang orang duk p gebangg-2  nak kiamat pe sume .waallahualam . mintak-2 di jauhkan loh .amin.

tapi KIAMAT itu pastikan? cuma kita jek yang taktaw bila ia akan melanda . aku ponggs taktaw aku nih cukup amal ibadat or tak ,ilmu kat dada nih sikit jep . so, of course lah takut kan :( .tapi selagi hidup nih , selagi tuh lah kita kena hadapi  pelbagai cabaran yang melanda kita kan? hmm .

aku nih daripada tak mau taip. tengok dah berapa perenggan dah aku taip nih ..:P haha . ok ,tyme 4 study ,baju pongss tak gusukk lagih haa:) ok .

bai korangkorang busukk :P hee:)

.take care ok.

.anyoung.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel