inspirasiwawazulkefli: can i borrow your book?

Páginas

0
Komen

can i borrow your book?



mybee?


lepas mencari background yang tak macam keling sangat ,terang sana sini ape semua tuh lah ,lega hati sebab dah jumpa . walaupun tak berapa suka dengan pink gergerl gytoo ,btw ,ok lah .haha. nanti marah pulak si peminat pinky tuh . btw ,bilik aku pongg warna pink ,tah tahun ke-berapa nak menukar-nye pongss .hikhik :P


ok ,aku dah ber-potpetpotpett panjang .back to the story : PINJAM :
KORANG SUKA PINJAM?SUKA BAGI KAWAN PINJAM BARANG KORANG?ATAUPUN, SUKA TENGOK ORANG PINJAM JEP?ahaha .ok-2 .nak dijadikan cerita ,aku ni tak suka sangat orang pinjam barang aku .but ,kalau dah superb nazak sesangat,aku bagi lahh .aku ni bukan suka tengok orang susah-2 ,tapi jangan nak ambil kesemnpatan sudah laa .ok gegerll~~

 kesian akak ni .:P


ok ,aku ni ade kawan yang suka sangat meminta barang-2,makanan,minuman pendek kata ,semua yang kami bawak ,dia nak ! huh? ape cheelop! bukan taknak bagi, tapi 'BERAGAK LAH SIKIT '. barang orang kodd . ok ,then ,mula-2 kami tak expect pon dia ni suka mintak-2 barang orang ,sampai lah second year tu ,dia yang paling banyak mintak-2 ! bukanlah nak mengutuk ,tapi tolong lah jangan nak memintak tu terover pulak ,nanti orang tak suka ,tambah pulak dosa kami ,then ,tambah lagi .tambah lagi .haishh ,mengutuk lagi. dah lah nak STPM tahun ni .nobody perfect ! but i will try my best lah .hihi . 


ok ,sekarang aku rasa budak tu terasa lah kod yang kami ni asek mengutuk dia ,mana tak nya ,bila g kantin ,dia sesuki-suke hati main hambekk jek air kitaorang ni .bengang tak? haaa...  kami pongss hape lagi ,buad muka setengah muncungss ! dah lah makanan pon pedas ,dahaga .tak leh pikir sikit ker? hishh! marah lagi .


sekarang niy ,kita orang berpakat ,kalau bawak makanan mesti nak sorok-2 .tapi yang paling aku ingat ,terkantoi pulak depan dia .hah .so, aku pongss muka selamber lah ! haha .dia pon tengok dengan sedehnya .so what ! tinggal satu jep ! hah .naseb lah ................makanan yang dia bawak tu kan ,punya lah kedekut nak bagi ,nak bawak something ponss nak kene pakse bila turn dia pulak bawak somethings .tak ker menambah kebengangan aku ni? haish !

ok ok .aku nak stop typing lah . moral of the story ,sebaik mane pon orang tu , jangan lah kita suka ambil kesempatan ke atas orang tersebut ., bukan semua orang suka barangnya di pinjam ,are you agree with me guys? haa .so ,jaga lah tingkah laku tu bebaik ya ?!kalau nampak muka kami dah muncungs tak berape nak lawa tu ,tak payah lah m=nak mintak-2 eh!
 ok bai you'alls

jangan harap aku nak bagi kalau dia mintak menda nih ! hahah





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel