inspirasiwawazulkefli: you can feel it?

Páginas

0
Komen

you can feel it?

aku kekadang rase bosan gak single - mingle niy kan ~huhu .bukan tak pernah nak try cari lagi, tapi malas lahh, bia lah cinta itu datang sdry ,bole gytoo? hahah. bukan ape ,sekarang aku takde mase lah nak bercouple niy ~mane nak study ,un9(huh??)haha , nnty law tak bls msg, lmbt bls touching pulakk ! hampeh tol lw dpt pkwe cmtOe .hikhik .bkn ape ,aku tamo pkwe yg manje2 bup aku niy manje dah ..so, aku nak pkwe yg matang sikit, lw nak manja pon , bertempat keyh??
kalau bolee kan ,aku nak lah pkwe umo 2 tahun tua dr aku ,if my age 19 this 2012 ,so i want my 'special partner ' 21 years . boleh keh? hihi
segalanya kerja ALLAH  , aku niy merancang tak tentu pasal ja .
hahahahahaha .
udah2 lah , malas nak pikir pasal PAKWE niyy ~
adioss~kbAi `

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel